top of page

My Siteグループ

公開·119名のメンバー

(sport-tv>>>) Quick Boys De Graafschap kijken stream 19 december 2023

YouTube YouTube 1:33:46 YouTube Quick Boys TV 1 week geleden 1 week geleden 5 belangrijke momenten 5 belangrijke momenten  in deze video in deze video

"Quickboys altijd lastig" Pfff... 12 13 IBIO 31 oktober 2023, 22:26Trein Troosteloos is Waardeloos Jpvg met zijn laffe vijf drie twee Daar winnen we niks mee 21 10 JBA 31 oktober 2023, 22:26Prima dat we in de 1e ronde zijn uitgeschakeld. We hebben maar 1 doel dit seizoen en hebben al genoeg geblesseerden. Snap ook wel dat Van Gastel de spelers die net terug zijn van een blessure zo veel mogelijk heeft gespaard vanavond. Volle focus op de belangrijke wedstrijd van vrijdag! 6 1 Meeberg66 31 oktober 2023, 22:27Daarom zei ik al om wijzigingen door te voeren en mijn vorige reactie. Je kan daar zomaar verliezen. Niet slim dus, je had daar gewoon met dezelfde lef moeten beginnen en niet moeten wijzigen. Ik was er al bang voor en mij gevoel had gelijk 8 19 frankieh 31 oktober 2023, 22:28Manmanman is het van Gastel effect alweer uitgewerkt? Paar wedstrijdjes je best doen en vervolgens valt de hele bende weer in z'n ouwe patroon. Spelers zijn het shirt niet waard op deze manier. Livestream Katwijk Quick Boys 29 apr 2022 — Op 30 april speelt Quick Boys de return tegen VV Katwijk op sportpark de Krom. Helaas zijn er tijdens deze derby geen uitsupporters welkom. En dan is er ook nog een hoop geblunder achterin, 3 tegengoals, het had zo maar weer gekund. Een paar spelers laten zien dat ze niet in de basis thuishoren. Ze hebben hun kans niet gegrepen. Agougil en Lucassen waren dramatisch. Wernersson en Haugen ook. 9 1 31 oktober 2023, 22:21Quick Boys is minimaal gelijkwaardig aan clubs als top oss, telstar etc. Als je dan met 6 anderen gaat spelen ga je er tegen al deze clubs af. Trainer faalt vandaag 9 0 j. d. BSIDE 31 oktober 2023, 22:21Je doet v/d Sande weg en je haalt Haugen..... Quick Boys - De Graafschap » Tussenstand & Live score + Odds, Statistieken en NieuwsVeel Voetballiefhebbers kijken uit naar de TOTO KNVB Beker wedstrijd Quick Boys tegen De Graafschap. Beide ploegen ontmoeten elkaar op 19/12/2023 om 17:45 UTC. Oddspedia brengt je de beste odds voor Quick Boys - De Graafschap afkomstig van 37 bookmakers. In totaal vind je er 37 verschillende weddenschap opties. De wedbureaus betitelen De Graafschap als favoriet voor de winst tegen odds van @ 1. 8. Bekijk op deze pagina hoe het zit met de vorm van Quick Boys en De Graafschap of vergelijk de h2h statistieken en de competitiestand. Naast statistieken en odds vergelijken, vind je hier ook de opstellingen van beide teams en het aantal gele kaarten in de wedstrijd. Nac heeft moeilijk tegen quick boys daar hoor je swingend doorheen te voetballen schiet us op zeg... goed betaalde profs niet meer dan quasi vedettes bah 7 0 31 oktober 2023, 21:37ik wil die comment van witte tonnie graag herhalen. Wat een flapdrollen die lucassen en troost. 5 0 Jacknac 31 oktober 2023, 21:39Tein troostig 12 0 31 oktober 2023, 21:40Ik zag net Troost weer de bal gewoon inspelen op de Quick spits, maar ik zeg niks. Want hij is pas 22 he. 4 0 31 oktober 2023, 21:40zitten er belchinezen op de tribune toevallig? 7 2 31 oktober 2023, 21:41Troost weer met enorme blunder. Laat Van Gastel vandaag maar spelers rust geven voor de wedstrijd van aanstaande vrijdag. Het enige wat telt is plek 1 of 2 op het einde van het seizoen. 2 0 31 oktober 2023, 20:01De sterkhouders (Martina, Leemans, Koscelnik, Janosek, Garbett, Boere) worden gespaard. Ik ben benieuwd. Troost - Wernersson - Kemper - vd Bergh - Besselink - Lucassen - Agougil - Staring - Omgba - Kuijpers - Haugen. Het zal een taaie pot worden. Janosek, Boere, Garbett en Koscelnik erin voor Besselink, Wernersson, Agougil en Kuijpers. 6 3 31 oktober 2023, 21:06NAC wordt compleet overlopen in begin 2e helft. 5 1 31 oktober 2023, 21:07Ouwe kopspion Kijk je wel is na in minuut gestaakt 6 0 Nachoreca1 31 oktober 2023, 21:07Had niet anders verwacht. 6 wijzigingen en een keeper waarvan ik me afvraag waarom hij zo bewierookt werd.... drama!!! Of nac breda neemt de beker gewoon niet serieus... beetje fokken lijkt wel. Omarsson ook nog steeds geblesseerd.... Wie gaat er dan doelpunten maken?? 10 0 31 oktober 2023, 22:21SCHANDALIG!!! 5 1 muijske 31 oktober 2023, 22:24Sukkels Enorme lompe sukkels 4 9 Nicky 31 oktober 2023, 22:25Slecht natuurlijk van NAC... Maar om nu massaal te gaan zitten zeiken over alles wat los en vast zit. Die beker kan me nu ff gestolen worden. Focus eerst maar op promotie, en na de zoveelste valse start is er nog een lange weg te gaan. Maar goed... Wij zijn de club van NOOIT OPGEVEN!!... Ow wacht... Even de reacties teruglezen. Onee.. we zijn de club geworden van na een verliespartij alles en iedereen met de grond gelijk maken. Wij gaan er nooit meer komen... Quick Boys vs De Graafschap stream and TV listings Quick Boys vs De Graafschap - december 19, 2023 - Live streaming en tv-overzichten, Live tussenstanden, Nieuws en video's :: Live Soccer TV. En ik weet wel waardoor het komt. Niet door NAC=Breda, Niet door Man City, Niet door de Gemeente Breda, Niet door Tijn Troost (hebben we eindelijk iemand uit Breda onder de lat, iedere fout onder een vergrootglas. <cynisme> Hij is natuurlijk ook al 21. En NAC als middenmoter KKD moet natuurlijk makkelijk ieder jaar de beste keeper van de competitie hebben. </cynisme>) Zeik gewoon niet zo op mijn club de hele tijd.. OPGEVERS.. 6 1 B-side wakker worden 31 oktober 2023, 22:26Zwaar, zwaar, zwaar slecht gespeelt. NAC: Martina krijgt rust, mogelijk 4-4-2, lastig live kijken 31 okt 2023 — Zorg wel dat je op tijd ingetuned bent, want het aantal plekken in de stream is beperkt. De laatste wedstrijd van quick boys werd met twee ...

グループについて

グループへようこそ!他のメンバーと交流したり、最新情報を入手したり、動画をシェアすることができます。

メンバー

bottom of page