top of page

My Siteグループ

公開·132名のメンバー

((FOTBOLL)) Norrköping mot Jämtland på tv directe 19 juovlamánu 2023

Borås mot Jämtland på tv directe 17.11.2023 - Le2Mele 17 nov. 2023 ... TV: Jämtland vann i Norrköping - SBL Herr Jämtland Basket gjorde vad man kunde borta mot ...

Start - Svenska basketbollförbundetVi har samlat två spelare och två coacher i ett omklädningsrum i Norrköping för att prata om mens. Ett ämne som allt för sällan lyfts i omklädningsrum landet runt. Men det här omklädningsrummet är inte som andra. Rakel Gyberg lagkapten i SBL-laget Norrköping Dolphins, Minna Ersdala som går på Haga Basketgymnasium i Norrköping, Elsa Landberg assisterande coach i Norrköping Dolphins damlag och Leila Mengüc Lindquist som är tidigare elitspelare i basket och nu är coach för både ett flick- och pojklag i Norrköping Dolphins träffas i ett omklädningsrum för att prata om mens. – Vi som är coacher måste förstå att vi inte bara är tränare. Nyheter från TV4Början på sidans innehållAvloppet avslöjar: Stockholmarnas ”partyknarkande” ökar markantSå skiljer sig narkotikabruket åt mellan stadsdelarnaStockholmarnas toabesök avslöjar hur knarkandet ser ut i stadsdelarna. Kartläggningen av avloppsvattnet visar att personerna i innerstaden mest använder ”partydroger” under helgerna – samtidigt som en annan substans är mest populärt i förorten. Lärare skickade tusentals meddelanden till 13-åring: ”Modellvackra du”Hade även kontakt med andra elever • Förlorar legitimationen”Du är det första jag tänker på när jag vaknar”. TV: Så gick Dolphins match mot Jämtland – se den här igenAffärsliv E-tidning ● LiveBasket Sändningen startade fredag 08 december ● 18:40 KommentatorerBosse Johander och Jonte Karlsson PlatsStadium Arena Norrköping Dolphins möte med Jämtland Basket sänds öppet på vår sajt. För att se lagets samtliga matcher den här säsongen behöver du vara prenumerant. Du får tillgång till alla matcher i alla paket förutom Bas Digital. Livesport ingår även i ungdomspaketet – för dig mellan 18 till 29 år. TV: Så gick Dolphins match mot Jämtland – se den här igen 8 dec. 2023 — Norrköping Dolphins möte med Jämtland Basket sänds öppet på vår sajt. För att se lagets samtliga matcher den här säsongen behöver du vara ... – Bara att få höra en vuxen förebild säga ”att idag har jag mens” och att det pratas om det. Små saker kan göra så stor skillnad och när man är liten lägger man märke till sånt. Om min tränare säger att hon har mens, då kan ju jag också göra det. Det är viktigt att skapa ett klimat där mens är något vi pratar om. Är jag orolig för att jag precis har fått mens eller inte fått min mens så ska det känns okej att gå till min tränare och prata om min oro. NBA eller svenska basketligan, du kommer att hitta alla direktsända basketmatcher här. Streama NBA och Euroleague Ligorna som TVmatchen. nu täcker med sin tablå är många med alltifrån stjärnspäckade NBA till Europas finaste turnering, Euroleague. Det är bara att välja och vraka bland alla basketmatcher på TV. Du kan med hjälp av TVmatchen. Basket-arkivBasketBasket på TV och stream På denna sida finner du all direktsänd basket på TV och stream, perfekt för dig som vill förgylla TV-tittandet med rafflande action och spänning. Är du endast intresserad av basket och inte vill låta tablån upptas av en mängd andra sporter är denna TV-guide rätt för dig. TVmatchen. nu samlar information ifrån Sveriges alla TV-kanaler och streamingtjänster och sammanställer allt på ett och samma ställe. Som ledare är du även en förebild, en vuxen och en trygg person som barnen kan vända sig till. Och då måste du som coach tidigt våga prata om mens och andra ämnen som kan påverka spelarnas mående. Inte bara prata om basket. Och precis lika naturligt som att ha coachtejp eller ispåse i coachväskan så ska du som coach även ha ett par extra shorts, trosor och mensskydd i den. Normalisera ämnet, prata om mens innan det händer så blir det inte så läskigt när mensen väl kommer, säger Leila. Nässjö Jämtland på live 01.12.2023 Då ser BC Luleå fram 1 dec. 2023 — Felix Terins, Norrköping Dolphins"Mästarklubben Norrköping satt redan Borås mot Jämtland på tv directe 17.11.2023 17 nov. 2023 — Live TV ...

グループについて

グループへようこそ!他のメンバーと交流したり、最新情報を入手したり、動画をシェアすることができます。

メンバー

• Mansi Kothari
    Mansi Kothari
  • Ý Như
    Ý Như
  • Jatin Sharma
  • gadoho8734
  • Ivory County
    Ivory County
bottom of page